Κερδίστε τουλάχιστον 400€ τον μήνα!

TOP 12 for saving moneyΣτην εποχή μας που όλοι βρισκόμαστε σε "δύσκολη" οικονομική θέση αναζητούμε τρόπους «κόλπα», προκειμένου  να ξεφύγουμε από την προοπτική του οικονομικού μαρασμού. Όλοι κάνουμε τις ίδιες σκέψεις, «δε θα ψωνίσω άλλα παπούτσια ή γραβάτες», «έχω αρκετά πουκάμισα…», « καιρός να φορέσω τα ξεχασμένα φορέματα, που έχω ξεχασμένα στην ντουλάπα» κ.ά. Για κάποιους αυτό σημαίνει μείωση της κίνησης του χρήματος, συνεπώς και οικονομικός στραγγαλισμός, που κάποια στιγμή θα επιστρέψει σε μας.  

Δεν φτάνει το άγχος μας, έρχονται κατά καιρούς διάφοροι επιστήμονες ή επικεφαλής οργανισμών του ΟΗΕ, που διαπιστώνουν ότι για τις τιμές που ανεβαίνουν με εκρηκτικούς ρυθμούς, ευθύνονται κατά σημαντικό λόγο οι "δυτικοί παχύσαρκοι"…! Στηρίζονται σε έρευνες που λένε ότι η αχαλίνωτη κατανάλωση των "παχύσαρκων" κοστίζει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, λαμβάνοντας υπόψη τους και το κόστος από τη θνησιμότητα και τη νοσηρότητα.  

Οι υπέρβαροι γενικά, καταναλώνουν 18% περισσότερη τροφή από τον μέσο άνθρωπο. Κυκλοφορούν επί το πλείστον με το αυτοκίνητο ακόμα και σε διαδρομές μικρότερες του ενός χιλιομέτρου και φυσικά το όχημά τους καταναλώνει περισσότερο καύσιμο μεταφέροντας μεγαλύτερο βάρος…!

Τελικά όλες αυτές οι αναρίθμητες αναλύσεις συνεχώς επιβεβαιώνουν την πραγματικότητα, ότι ζούμε εκτός των πλαισίων που ορίζει η ανθρώπινη φύση. Το πιο απλό είναι να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε τη μοίρα.

Το σωστότερο όμως είναι να αντιδράσουμε και να πάρουμε τη ζωή και τις συνήθειές μας στα χέρια μας. Πάρτε μια βαθειά αναπνοή, χαλαρώστε και σκεφτείτε ότι η παρούσα πραγματικότητα θα αρχίσει να αλλάζει από τη στιγμή που εσείς θα το αποφασίσετε. Εμείς, σας δίνουμε μια δωδεκάδα ιδεών συμπληρώστε εσείς ότι επιπλέον νομίζετε και ξεκινήστε την οργάνωσή σας.
Στόχος μας είναι η ποιότητα της ζωής μας!

  1. Σκεφτείτε θετικά, χαμογελάστε και πείτε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτόν ή αυτούς που εσείς νομίζετε, στον σύντροφό σας, στα παιδιά σας, στους γονείς σας, τους συνεργάτες σας, στο Θεό,...
  2. Δραστηριοποιηθείτε – κινηθείτε - γυμναστείτε. Ζώντας μια υποτονική ζωή αυξάνετε τις πιθανότητες για σοβαρές ασθένειες. Η προσεκτική τακτική άσκηση εκτός του ότι αυξάνει τα χρόνια, τα κάνει πιο ποιοτικά. Δηλαδή μειώνει τα κάθε λογής φάρμακα και άσκοπες επισκέψεις στους γιατρούς. Ωφέλεια οικονομική αποφασίστε εσείς, ανάλογα. Σκεφτείτε ότι εφαρμόζοντας όλες τις ιδέες θα είστε σε λίγο έτοιμοι να πληρώσετε ένα ταξίδι που ονειρεύεστε από τα χρήματα που εξοικονομήσατε…!
  3. Κόψτε το κάπνισμα, κάντε το σημαντικότερο βήμα. Πρόκειται για μια σοβαρή εξάρτηση που κόβεται προσπαθώντας εξίσου σοβαρά. Τα οφέλη στην υγεία σας αμέτρητα, αντίστοιχα και στην τσέπη σας, από μια τέτοια απόφαση. Σκεφτείτε, 1 πακέτο τσιγάρα κοστίζει 4+ ευρώ, επί 30 ημέρες, κερδίζετε 120 ευρώ μηνιαίως τουλάχιστον. Το ποσό αυτό υπερκαλύπτει το κόστος της γυμναστικής από ένα εξάμηνο έως ένα χρόνο.
  4. Κόψτε τη ζάχαρη και γενικά τα γλυκά. «Λιγότερη ζάχαρη, περισσότερα γενέθλια». Ο διαβήτης, που γερνά συντομότερα τα κύτταρά μας, δύσκολα θα σας επισκεφτεί. Εάν περιορίσετε κατά μέσο όρο ένα γλύκισμα την ημέρα εξοικονομείτε τουλάχιστον 30 ευρώ μηνιαίως!
  5. Παρακολουθήστε λιγότερη τηλεόραση. Σε μία ώρα τηλεθέασης καταναλώνουμε πατατάκια, διάφορα σνακ, ποτά και τσιγάρα προσθέτοντας άδειες θερμίδες, κατάλοιπα καπνού στον οργανισμό μας και ένα βάρος οικονομικό στην τσέπη μας. Το κόστος μπορεί να ξεπεράσει τα 7 ευρώ την ημέρα και τα 200 ευρώ τον μήνα. Τόσα θα είναι τα χρήματα που θα εξασφαλίσετε όταν αντί να ξαπλώσετε στον καναπέ σας βάλετε τα αθλητικά παπούτσια σας και περπατήσετε ή επισκεφτείτε ένα γυμναστήριο!
  6. Κάνετε τακτικά προληπτικές ιατρικές εξετάσεις. Πηγαίνετε στον γιατρό σας και ζητήστε του να σας κοιτάξει από πάνω έως κάτω, από την κορυφή έως τα νύχια προσεκτικά. Σοβαρές ασθένειες θεραπεύονται όταν είναι σε πρώιμα στάδια. Τα οικονομικά οφέλη σε εσάς αλλά και στο κράτος είναι τεράστια. Εσείς σκεφτείτε πόσα χρήματα θα είναι το όφελός σας.
  7. Ηρεμίστε και οδηγήστε. Τα τροχαία ατυχήματα είναι από τις σοβαρότερες αιτίες θανάτων (ειδικά στις νεότερες ηλικίες), προκαλώντας τρομερές αλλαγές στην υγεία και την ευζωία των εμπλεκομένων. Επιπλέον η ήρεμη οδήγηση μειώνει την κατανάλωση καυσίμων και κάνει καλό στο περιβάλλον και στην τσέπη μας εφόσον το αυτοκίνητό μας θα χρειάζεται λιγότερες επισκευές. Το οικονομικό όφελος, ανάλογα με την περίπτωση.
  8. Αποφύγετε να παίρνετε το αυτοκίνητο ή τη μοτοσικλέτα για μικρές αποστάσεις που μπορείτε να περπατήσετε. Από μελέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φαίνεται πως στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο για αποστάσεις μικρότερες του 1 χλμ εννέα (9) φορές την εβδομάδα, κατέχοντας την πρωτιά, όταν στη δεύτερη, Ιταλία, το χρησιμοποιούν τέσσερις (4) φορές. Συνέπειες στο περιβάλλον, στην υγεία μας και την τσέπη μας. Φανταστείτε να εξοικονομήσετε τα 2 ευρώ τουλάχιστον ανά μετακίνηση, που μηνιαία μεταφράζεται σε 72 ευρώ. Ευκαιρία για κίνηση, περπατήστε λοιπόν…!
  9. Βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου σας και απελευθερώστε με αυτόν τον τρόπο περισσότερη αυξητική ορμόνη που έχει η υπόφυση, ώστε να αμβλύνετε την διαδικασία της γήρανσης. Έρευνες δείχνουν ότι ιδανική θερμοκρασία ύπνου είναι οι 16ο C, ενώ θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 24ο C προκαλούν νευρικότητα και μειώνουν την ποιότητα του ύπνου. Εξοικονομήστε και χρήματα από την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος από τις μονάδες θέρμανσης ή από την κατανάλωση πετρελαίου, που στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνά τα 40 ευρώ μηνιαίως. Για την καλοκαιρινή περίοδο η χρήση ανεμιστήρων οροφής ή επιδαπέδιων έχει αποδειχθεί ότι δροσίζει πιο υγιεινά το χώρο από τα air-conditioner.
  10. Προγραμματίστε με ακρίβεια τις αγορές σας. Αποφύγετε να πηγαίνετε νηστικοί στα super markets, γιατί η πείνα δεν είναι ο καλύτερος οδηγός για ψώνια. Αγοράστε ακριβώς τις ποσότητες που θα καταναλώσετε σε μια εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι έχετε σχεδιάσει το καθημερινό σας διατροφολόγιο. Θα εκπλαγείτε όταν μάθετε πόσα χρήματα μηνιαίως πετάμε … Απλά σκεφτείτε πόσα τρόφιμα, κυρίως φρούτα και λαχανικά, καταλήγουν στα σκουπίδια σε εβδομαδιαία βάση.
  11. Αντισταθείτε σε κάθε λογής πειρασμούς που μειώνουν την υγεία και μας δημιουργούν αισθήματα ενοχής. Μπορείτε να δυναμώσετε την θέλησή σας ακριβώς όπως δυναμώνετε τους μύες σας, με εξάσκηση. Καταστρώστε σχέδια και δημιουργείστε συνήθειες, π.χ. κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 6:00 μ.μ. θα πηγαίνω γυμναστήριο. Μ΄ αυτόν τον τρόπο εξασκείτε την ικανότητα του αυτοελέγχου σας και σιγά – σιγά αυξάνετε την αποφασιστικότητά σας σε όλους του τομείς, ωφελούμενοι από τα αντίστοιχα αποτελέσματα.
  12. Επιπλέον, η φυσική άσκηση σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή (κατά προτίμηση μεσογειακή διατροφή) μπορεί να αυξήσει τη δυνατότητα να εργάζεστε με μεγαλύτερη ένταση χωρίς να κουράζεστε. Σας δίνουν περισσότερη ενέργεια και σθένος για να αντιμετωπίσετε τις απαιτήσεις της καθημερινής σας ζωής και σας εφοδιάζει με απόθεμα για να αντιμετωπίσετε τις απαιτήσεις των απρόσμενων και επειγόντων καταστάσεων. Βοηθάει να κρατάτε χαμηλά τη νευρική ένταση και υψηλά την πνευματική σας υγεία. Επιπροσθέτως σας οδηγεί σε ένα βιολογικό ξανάνιωμα 10 - 15 χρόνια και μειώνει τον κίνδυνο εργατικών ατυχημάτων.

Υπολογίζοντας μόνο τις μισές ιδέες οφελείστε τόσα χρήματα όσα σας χρειάζονται για τη συνδρομή σας στο γυμναστήριό μας και για να πραγματοποιήσετε το ταξίδι των ονείρων σας!

Δείτε την εποχή μας σαν μια ευκαιρία ώστε να διορθώσετε οτιδήποτε δεν σας αρέσει, ξεκινώντας από τα πιο απλά και καθημερινά.
Να η ευκαιρία μας…!